Senaste nytt

Jag har sett en lite för bra film. Fan! Jag hatar när jag blir sån här, helt totalt insnöad. Kan inte tänka på något annat än filmen och att man fick se Ryan Goslings rumpa. Jag vill se denna film hela tiden och gör även det så fort tid finnes. Inga andra filmer känns värda att lägga tid på. Senast jag fick ett liknande ryck var när "Into the wild" kom. Nu är det "Blue valentine" som gäller för fulla muggar!

Så har man blivit fastanställd också. Jag har själv inte fattat det än och går mest runt och fnyser och gnäller som vanligt. Oroar mig också förstås, efter över fem år av oro är det inte lätt att ändra detta mönster. Men riktigt kul, bra och tryggt har jag förstått att det ska vara. Jättekul att det känns så bra. Och tryggt. Verkligen.

Jag har bestämt mig för att göra en lista där jag skriver upp alla som har sagt "tack för att du finns" till mig. Liten egen kbt här hemma har ju aldrig dödat någon!

Nu ska jag ha det kul, bra och tryggt samt se på världens bästa film samtidigt som jag skriver upp de personer som har en jävla tur att jag finns.

Ta-taaaa

Kommentarer
Postat av: Ida

Tack för att du finns Frida!

Kram på dig!

2011-02-13 @ 09:45:38
Postat av: Hanna

GRattis Frida till anställningen...=) kramar

2011-02-14 @ 13:25:24
URL: http://vaniljprick.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0