Generöst.

Dessa ord var speciellt utvalda till min pappa när han fyllde år för 15 år sedan, jag 7 år gammal:

"Det var en gång en fjäril som hette Sara. Men nästa dag sa Sara för sig själv, tuppen gal. Men då kom Sara ihåg att Lennarth fyllde år idag. Men då måste jag hämta Frida, sa Sara och sjunga ja må han leva men nästa dag blev det storm på havet och vi åkte båt och det var så stormigt så vi åkte hem.
Men hemma var Elsa och sovde i sin gosiga lilla korg och var så söt när hon låg i sin gosiga lilla korg och sovde så gott i sin korg.
Men nästa dag va Sara o Frida o Lennarth o Elsa lyckliga i alla sina dagar snipp snapp slut så var denna sagan slut"



Självklart är det fortfarande noveller/sagor jag ger bort vid högtider. Min talang är enorm ju!

Kommentarer
Postat av: Caroline

Räknas "Du-är-välkommen-hem-till-min-nya-lägenhet-när-som-helst" som en högtid? I så fall ser jag fram emot att ta del av din dolda talang! ;)

2009-02-19 @ 10:32:55
URL: http://carolineallansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0