Motvind, motstånd och motigt.

Fan, fan, fan. Det skulle vart du. Thåströms låt ja, enda jag kan. Jag gillar inte honom. Men det finns annat som jag ogillar ännu mer.
Jag skulle vilja skriva massa svordomar och hoppas på att det gör att allt sedan går lättare och blir precis som jag vill. Tänk om det vore så. Studier har faktiskt visat att om man vid smärta svär och blir arg klarar att utstå mer än någon som är tyst.
Jag känner en smärta nu. En smärta som gör att egentligen bara vill åka iväg utan att säga var. Stänga in mig i min kokong och stanna där tills alla löst mina problem.

Min räddning var en gratis resa till Los Angeles där jag skulle kunna få känna mig fri, oansvarig och få sådär mycket uppmärksamhet som jag är värd.
Men självfallet så kom Voldemort in i bilden och dödade mitt hopp igen.
Fan, helvetes jävla skit.

Sen stör jag mig på alla jävla killar. Hur fan kan man tacka nej till en dejt med mig? Jag är ju jätterolig, kuk-snygg och helgalen! Inte en man verkar kunna hantera dessa egenskaper. Stackars pöjkar va.
Nu orkar jag inte tycka synd om mig själv mer. Godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0