Det vackraste jag vet

Det vackraste jag vet är när någon ser nyvaken ut. Finns inget mer äkta än det.
Det värsta jag vet är när någon nämner hur trött någon ser ut på ett negativt sätt. Jag skiter dock i det och svarar Tack! när någon utbrister "jävlar, va du ser trött ut!!!".
Andra fina ting är när någon är osminkad, har oborstat hår, har tröjan vrängd och när någon ler med enbart ögonen.
Det första jag tittar på hos en kille är:
  1. Skägg
  2. Skor
  3. Längd
  4. Ögon
  5. Mun
  6. Händer
Något som stärker någon i mina ögon är:
  • Musiksmak
  • Engagemang
  • Humor
  • Civilkurage
  • Vilja
Vet inte varför jag fick för mig att skriva allt detta nu. Förmodligen för att jag är trött hela dagarna och varje gång jag ser mig själv i spegeln ser jag trött ut (jag håller ju på att bli kär i mig själv).
Idag vann jag inte över Den onde utan stannade kvar i tryggheten här hemma. Men har iallafall bestämt mig för att ge upp men inte utan att kämpa in i det sista för rättvisan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0