Sorglustig verklighet.

Gårdagen är ju sjukt tragikomisk. Har bara flinat åt allt elände idag. Skrikit ut mina problem till mina kollegor och de har inte kunnat göra annat än att sitta tysta med en ledsam men än dock en så förvånad min.

Men har ändå lyckats ta tag i mina problem idag, några iallafall.
Har skött mig exemplariskt på jobbet, om jag räknar bort att jag kom tre timmar för sent.
Har ringt bilverkstan och Gunnar kommer lämnas där imorgon bitti.
Har bokat tid hos veterinären för Anna.
Så har jag bara tänkt lite jättemycket på honom.

Morgondagen kommer bli fantastisk, frugan och jag ska sitta barnvakt.
Helgen kommer bli näst intill lika fantastisk med Yoda på flykt från Göteborgs-helvetes-hålan.

Jag är bitter, självklart. Bitter som fan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0