Kraftig viktnedgång.

Okej, alla som ville ha bantningstips med hjälp av denna tråd så kan jag ge er följande (även om det inte var vad jag menade med titeln egentligen):
  • Bli hjärtekrossad.
  • Kom tillbaka till jobbet efter fem veckors semester, utan pengar till lunch eller tid för middag.
  • Ha massa ångest, massor.
  • Drick ingen alkohol (MKT viktig punkt!).
  • Drick lite vatten.
  • Ät lite frukt och sallad.
Ja det var väl det.

Nu till meningen av titeln (som delvis var av den faktiska kroppsvikten, lite).
Guuuud vad jag tjatar om min vikt. JAG VET! Men jag är besatt. Okajj? Inte av min egen vantligtvis, den är ju som den är, men andras däremot; det är fina grejer det! Känsligt är det tydligen också, jaja.
Idag har i vilket fall allt känts så himla, himla lätt. Morgonhumöret på topp!(första och sista gången förmodligen...), arbetet, samtal, beslut (mest besluten, egentligen gårdagens beslut), hungern, törsten, luften jag andades in, hösten och stjärnhimlen.

Mer sådana här dagar, tack!
Kanske en i månaden iallafall? Så man får något att leva på i sisådär 29-30 dagar. Snela?!

Taximycket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0