Dagen som var uppochner

Ledsen att jag inte skrivit på länge, trodde att ni liksom jag tröttnat på att följa en galnings blogg. Men icke!
Då var det bara till att börja skriva då...

Jag försov mig två timmar idag, härlig start på dagen. Missade inte bara sjukgymnastik utan även tid hos terapeuten. Jättebra. Trillade in på jobbet med brillorna på trots mulet väder och en take-away-latte i handen, var too cool for school liksom. Den imagen dog snabbt när jag insåg hur jag såg ut och var jag var; vardagen var kommen.
Jobba, jobba, jobba. Sen skita i o tvätta för att istället peppa vän inför date (som jag för övrigt är sååå bra på. Not!) och dricka vin med henne för att lugna nerverna. Ingen blev lugnare än mig som sedan fick strutta hem i blåsten. Väl hemma har ännu fler räkningar trillat in men det är då jag minns; jag minns hur jag och dating-vännen gick vilse på maxi där jag plockade då på mig nagellack, vax, nappar och godis (ett agerande jag alltid har vid löning). Jag minns hur dating-vännen med hjälp av sin flådiga telefon lyckats se var exakt på ica maxi jag stod och på så sätt kunna hitta mig, creepy! Ja, jag stod vid godiset.
Men! Här kommer det otroliga, jag köpte mig en trisslott förstår ni och vann!!!!!!!!!!!!!!!!  50kr!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Jag kan liksom få en god öl eller två blaskiga för det. Ett paket cigg eller en dosa snus. Så många val, så många möjligheter.

Dagen är slut men tillrättavänd och därmed räddad!

På återseende?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0