Närvarande på frånvarolistan

Senaste veckan har varit tuff. Alla känslor som möjligen kan kännas har dagligen bockats av. Dagen börjar med glädje, lättnad och trygghet när den sedan på ett par sekunder vänder till att bli kaotiskt, ledsam och fullkomlig omöjlig.
Detta har gjort mig energifattig och tom. Om jag är närvarande fysiskt så är jag frånvarande psykiskt.

Det bästa av allt är att jag fixat dagarna ändå, trots gamla sömnproblem som dykt upp, har jag med hjälp av dussintals med fina männskor klarat det och fattat bra beslut allt efter som.
Nu har jag paus från vardagen och ägnar istället dagarna med mig själv och några djur samt vänner - det gör en riktigt gott!
Detta leder med andra ord mig till att vara frånvarande fysiskt och istället närvarande psykiskt. Så himla mycket bättre!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0