Jag är opassande

Det är tydligen opassande att visa brösten vid en familjemiddag, berätta för kollegor att man drömde att man hade analsex med en av dem och att under en fika berätta om en kompis som gick ner 2kg efter hon hade bajsat.

Vad är gränser egentligen och varför behövs dessa?
Den som har svaret på den frågan vinner en (rättstavad) "brud".

Jag använde broddar för första gången idag på Simons kvällspromenad. Slår vad om att jag på morgonpromenaden imorgon kommer ramla och bryta något ben i min vingliga kropp.

Fan, jag orkar inte skriva mer. Vad ska man skriva om? Jag är ju bara en bitterfitta eller för jävla konstig ändå.

Hälsningar en bitter fit

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0