Bokstöd

Som jag nämnt tidigare så läser jag för tillfället boken "Alla får ligga".

Igår läste jag om hur man bäst kan lära sig läsa av kroppspråk vid ett första möte med någon så som tonläge vid samtal, blickar, rörelser etc.
Det stod egentligen bara en sak;
avstå alkohol.
Och jag som inte vågat gå på date endast för att jag inte kan ta de där två vinglasen innan man ska träffa killen.
Att jag läste detta gjorde att jag kände mig lättad. Dels att det faktiskt går att gå på date utan alkholintag men främst att man på så sätt läser av personen bättre - vilket är det roligaste jag vet! Läsa av en person endast genom att titta på honom/henne är så spännande och lärorikt.

Tack boken för ditt stöd.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0