Vår, sång och brunst.

Igår kände jag hur våren var på väg. Solen liksom värmde, jag kunde höra männens dova parningsläten och känna en frän doft feromoner överallt. Känner mig som ett djur som vaknat ur dvala och är redo för männen.
Bam!

Rå, brutal och en känsla över att jag överskrider en viss gräns. Men va fan, vi är ju faktiskt djur. Tror knappast att jag har gått med i en dejtingsida eller blivit utfrågad på annat håll bara för att liksom. Nej, nej, nej. Det är ju nu vi vill att våra gener ska gå vidare och dela dessa med en annan.

Det har liksom inte gått att undgå männens blickar till andra män, männens blickar till kvinnor eller kvinnors blickar till andra kvinnor. Det är nu det smäller och inte en jävel verkar fatta varför man blir kåt en onsdagsmorgon på en spårvagn.

Det är luuugnt.
Se så, ut och sexa runt med er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0