Redigt flitig

Detta har jag hunnit med denna helg:
  • Blivit informerad om fräscha killar på dejtingsida. Gått med i denna dejtingsida.
  • Blivit äcklad av alla killar på dejtingsidan.
  • Blivit äcklad av alla killar.
  • Sovit sämre än på väldigt länge.
  • Tränat hästen i ridhus.
  • Fått en ordentlig träningsvärk efter att ha tränat i hästen för första gången på länge.
  • Umgåtts med mor och far så det tjuter om det!
  • Haft en äcklig, stökig och grisig lägenhet som varit omöjlig att bo i.
  • Tvättat halva garderoben.
  • Sovit bättre än på väldigt länge.
  • Vaknat utvilad kl. 7.
  • Röjt och städat i stallet och tänker att "gym kan slänga sig i väggen".
  • Känt mig som en bra hundägare som låtit Simon vara ute sex timmar i sträck var dag under helgen.
  • Duschat Simon.
  • Städat min äckliga, stökiga och grisiga lägenhet.
  • Tagit ner julpyntet.
  • Sått fler chillisar.
  • Lagat soppa för en hel armé, som dock endast kommer vara till mig.
  • Sett senaste avsnittet av Californication och skrattade samt grät en skvätt.
  • Givit Simon ett ben.
  • Diskat, trots att Anna inte varit här.
  • Slängt återvinning.
  • Skrubbat mig renare än någonsin.
  • Klappat mig själv på axeln och sagt till mig själv hur jävla bra jag är.
"Söndag är dagen före måndag."
-Dagens citat, av mig själv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0