Oskuldens uppståndelse

Idag smäller det. Idag ska jag gå ut. Ut på stan, nattetid bland massa folk. Senast var mer än ett halvår sedan och den kvällen slutade inte väl. Efter det har jag stormtrivts med mitt lugna, nyktra och trygga liv. Tidiga, ensamma kvällar veckan lång. Jag vet, det låter dystert och det är just därför jag ska gå ut och släppa loss ikväll. Dansa sådär galet så att folk blir nyfikna över vad jag går på och om jag möjligen har något till salu. Jag måste bara komma på något klyschigt att svara...
Det är pirrigt. Jag kommer liksom få ögonkontakt med killar. Nej, killarna på jobbet samt vänner gills inte. Kanske ska jag t.o.m passa på att torrjucka på dansgolvet när jag ändå håller på - det måste väl locka en hel hjord eller? Nä inte fan vet jag hur man ska bete sig och jag skiter i det fullständigt. Aldrig mer formas av någon annan eller göra sig till för att tro att det är vad han gillar. Ikväll är det me, myself and I som kommer vistas ute.

Nu är det uppladdning som gäller. Powernap, dusch, rensa garderoben, kanske typ måla ögonbrynen, välja nagellack, middag och sen ner till da town! Kapow!

Kommentarer
Postat av: Tove

Men hur gick det rå?

2011-03-02 @ 19:38:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0