Ledigheten och tvånget

Att vara ledig är faktiskt riktigt, riktigt fint och riktigt, riktigt skönt. Inget tvång någonstans (förutom att jag skulle till vårdcentralen, ta ut Simon och träna Anna = acceptabelt tvång).

Men så, hoppsan hejsan, är det plötsligt en tvångsresa till Hisingen. Man skulle även kunna beskriva det som ett dygn på ett spa med grymma arbetskollegor, men som dygnet är upplagt blev det visst en tvångsresa.
Jag är ändå redo, med ett par spa-upplevelser i min lägenhet igår kväll så som; vaxning av ben, fotbad och trimmad bikinilinje. Here I come!

Hade en riktigt fin dag igår också med en förståelse att jag har fruktansvärt otränade axlar. Detta kommer resultera kvällar med armhävningar och annat hurtigt.

Jaja, får väl följa lagens regler och packa ihop och dra mig.

Hej hej då

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0