Häng och fläng

Veckan som varit har jag hängt och flängt på olika ställen. Ena dagen agerar man lyxig hemmafru andra dagen en fattig djurvårdare.
En dag med spa, blivit tatuerad och fått fixat hår är en lyx.
Spat var dock ett tvång, men kändes ändå som att jag var längre bort från verkligheten än jag faktiskt var.
Tatueringen var förstås inget tvång, mer än att jag inte ville gå runt med en tredjedels-färdig tatuering som resulterade en två tredjedels-färdig tatuering.
Så var jag på rätt plats i rätt stund och mötte rätt man i fel miljö. Blev inbjuden till att få fixat hår och fick erbjudande att bli hårmodell med start i Jönköping och förmodligen fortsatt resa till Bologna. Man tackar!
Denna dag slutade även med utbjudning av två killar, kallas även dejt. Inte två killar som känner varann eller vill ses samtidigt utan mer en självförtroendehöjning att två frågade samtidigt från två olika håll utan vilja till någon typ av triangeldrama.
Efter detta upplyft var jag tillbaka i vardagen med en värkande arm, sjuka djur, grubbel över att jag nog inte ville träffa någon kille och den ej efterlängtade vardagsångesten.
Hej lördag. Nu kör vi. Kul.

Kommentarer
Postat av: Ä-K

Alltså, jag hade varit glad om EN kille frågade ut mig på dejt! Men dom verkar hänga i klasar runt dig, lyckost, klart du ska gå ut med nån av dom, eller?!

2011-02-20 @ 18:57:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0