En film i bil

Jag har alltid drömt om att göra en film. Denna film ska handla om en drös olika människor med olika bakgrunder, intressen och levnadssätt men ändå på ett eller annat sätt strålas samman.
Eftersom jag kör en hel del bil så slår tanken mig ofta.
Tänk att få vara en fluga på väggen i bilen jag kör förbi med en man petandes i näsan, ett gammalt par som sitter totalspända och väntar på att rödljuset skall slockna så de får åka, kvinnan med en alldeles för stor bil, killen som verkar fly från något eller han som står på väggrenen med punka.
Ååå jag vill se den filmen. Lite som "Amores perros" jag vet. Men gillar tanken som fanken!

Några som sponsrar mig?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0