Inte som man tänkt sig...

Denna veckan blev inte som man tänkt sig. Skrev ju för bara ett par dagar sedan att jag skulle fixa ditten och datten, men icke... Istället har jag varit riktigt äcklig och osnygg. Haft migrän i tre dagar, dragit bort obefintliga nagelband och sovit dåligt.
Denna afton har jag dock filat mina naglar, johojo man tackar!
Vill inte att helgen i Jönkping ska komma, känner mig inte som en cool hårmodell utan mer som en vanlig tant. Tänk om min frisör vill ha med mig till Bologna också, då snackar vi inte lite prestationsångest.

Så blir man ju alltid lika förvånad över meningar som kommer ur vissa. Man blir gärna rädd också, för verkligheten och alla känslor som finns och som kan uppstå.
Nä, om jag inte ska ta och krypa ner i mitt ide till säng och låtsas som ingenting. Fast jag har ju faktiskt lovat mig själv att aldrig mera fly, så därför ändrar jag mig och anser att jag ska gå och lägga mig endast för att jag är trött - inget annat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0