Ny karriär?

Har denna afton möjligtvis kommit på hur min karriär kan se ut de närmaste tio åren. Sen kan jag gå i pension. Inte för att jag kanske kommer tjäna så mycket, utan mest för att jag då blivit påkommen med mitt "trick".

Såhär kom jag på det:
Syster spillde rödvin på sin pojkvän. Han hade såklart en vit t-shirt på sig. Innan någon hann reagera över att han faktiskt fått vinet på tröjan (inte ens jag hann se det, men det hade hamnat där) så stod jag bakom honom och drog hans t-shirt över huvudet. Vips satt där en halvnaken man vid bordet och vi var alla så nöjda. Iallfall jag. Det var inte igår. Syster skrattade lätt hysteriskt över hur knasigt allt blev och att han satt där med bar bringa framför lillasyster och vän.
Tokigt indeed.

Min plan är därför att sitta i ett mörkt hörn med en cigarr i munnen på flådiga restauranger, med helst en yngre publik. Så fort någon spiller eller kanske dricker lite hafstigt så tänder jag den gröna lampan, som ger ett mystiskt ljus i mitt hörn och rusar bort till denna man och drar av honom tröjan. Yummie!

Detta kan även användas privat.
Eftersom jag inte ska dricka alkohol på ett år så kan jag ju vara den som serverar (Obs! Du bör vara den som serverar för att detta ska funka fullt ut och på korrekt sätt). Tänk er en dejt i ens hem. Du har planerat allt. Ser till att välta vinglaset över honom då du nästan hällt upp fullt glas. Reser dig hastigt upp, drav av honom tröjan och medan salt placeras på vinfläckarna beordrar du att han ska hoppa in i duschen medans du tar dig an att tvätta hans jeans för hand. Tröjan måste ju ligga med salt över natten ("måste") och kan inte handtvättas förrän på morgonen, dvs du kommer inte spendera denna natt ensam. Se även till att det inte finns någon handduk i badrummet då han duschar så att han blir tvungen att ropa på dig och då låta dig få en skymt av denne maskulina kropp - it's a date!

Jaja, herregud det var så lite så. Lägg av nu, nej men det är lugnt! Ni får detta tips av mig. Jaaa, jag vet det är väldigt generöst. Varsågod, varsågod, varsågod.

Se så, ut och spill med er!

Kommentarer
Postat av: Karin Blöja

Fridaaaa! Gillar din blögg. Jag ska aaaaalltid läsa den!

2010-09-24 @ 16:43:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0