Fredag och ensam

Nej, det känns inte okej.
Ja, jag känner mig ensam.
Ja, jag känner mig tråkig som inte är med vänner på andra lång.
Ja, det är jobbigt när jag inte får tag på de jag vill ringa.

Men så är läget. Bara till att gilla det har jag förstått.

Har inte ens Simon. Känner mig pytteliten och ensam. Kan inte ens med att knacka på grannens vägg som har fest, inte kan de höra en liten mygga knacka och jag vill inte förstöra det roliga heller.
Tur att jag har mina vänner sömntabletter, det är grejer det. Önskade att de hade kunnat ge mig lite mer än sömn och helt rubbade drömmar. Men antar att det ska räcka av ett litet liv till tablett - sömn och obehagliga drömmar.

Jaja, ha det så bra då världen med alla era vänner och kära. Hälsa alla och tänk inte på mig inte - jag har ju lite piller som gör att jag är social och träffar kusligt folk i drömmar, då är man nog inte helt ensam.

Kommentarer
Postat av: Evlan

Du grynet, nästa gång det känns lite ensamt kan du ringa mig. Det skulle jag uppskatta :)

2010-10-13 @ 20:27:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0