Låt mig göra't

Jag är skötsam. Faktiskt.
Jag jobbar lite för mycket, ställer upp lite för ofta även om jag inte har tid, åker till stallet lite för sent varje dag, städar min lägenhet lite för sällan, tvättar mina kläder allt för sällan, sover lite för lite, äter lite på tok för dåligt, umgås med vänner lite för sällan, är lite väl besatt av paradise hotel och jag gör lite för mycket men ibland lite för sällan.

Jag hjälper dig istället för att hinna klart med mitt, viktigast att du blir klar.
Jag är gärna vaken hela natten bara för att du ska känna att det känns bra.
Jag tar hand om dig om du druckit för mycket glögg.
Jag är taxi när och var du än vill.
Jag gör gärna för mycket för för lite pengar. Utnyttja mig vettja.

Men ursäkta då om man så jävla bra och ställer upp så man blir totalt utmattad.
Ursäkta mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0