En värld av drömmar

Förutom att träffa väninnor, plantera om växter och tycka att dagens ungdom beter sig bedrövligt så är det inte mycket som händer i mitt pensionärsliv.

Ett återkommande exempel är när Anna(människan) och jag ska informera om något riktigt smaskigt skvaller eller om en häftig upplevelse så är det oftast våra drömmar vi berättar om:
"Jag var ihop med honom men han var ihop med henne."
"Jag var Julia från Paradise Hotel och blev jagad av grizzlybjörnar."
"Jag körde bil men hade fått flera "blackouter" under bilresan."
etc. etc.


Fräck, häftig och spännande vardag minsann.

Wow

Kommentarer
Postat av: A

Vi och våra drömmar, vilket spännande liv vi lever du! haha:)

2010-11-25 @ 17:59:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0