Inte okej av mig. Men du är inte heller så jävla käck förstår du!

Det är inte okej att bli berörd av ett Hills-avsnitt.
Jo, jag blev faktiskt det. Säsong 6, avsnitt 11.
Där har ni mig.
Kanske ska ta åt mig av alla okänsliga, omänskliga och svinaktiga personers råd; "upp med hakan", "ryck upp dig nu" eller varför inte "ta dig i kragen"?
Mmm, så jävla fina och väl valda ord. Har gjort mig så mycket gott och fått mig att inte känna mig annorlunda ett endaste dugg. Not!

På tal om citat:
Ni som kör med citatet "att må som man förtjänar" fattar ju inte orden i meningens mening.
Låt säga att jag har en förbannat bra kväll med; vänner, bra musik, dans, alkohol, se solen gå upp innan man ens hann uppfatta att den faktiskt gick ner och kanske finns en man med i bilden.
Så, om jag ska må som jag förtjänar dagen efter borde jag ju må bättre än någonsin. Right?
Men nej nej... Istället kryper ångesten allt närmare, är bakis som fan med en bakismage på topp som är fullständigt okontrollerbar, blåmärken på benen, hår som luktar rök, somnade med en snus inne, om en man är med i bilden; vad sa jag?, gjorde vi nåt? och kan han inte bara gå för jag kan fan inte flytta på mig - då kommer hela gårdagens måltider upp.
Det förtjänar jag väl ändå inte efter att ha haft en sådan pangkväll?
Ha! told ya.



Tänk på era så väl valda ord.
Männskor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0