På tal om hets...

... tänk om alla skulle bli upphetsade när man julhandlade. Att vi skulle gå omkring och inte kunna hålla fingrarna i styr, hoppa in i första bästa provrum för att mildra vår åtrå.
Kanske hade på så sätt julhetsen faktiskt blivit en uppskattad hets. Eller så hade alla par haft fruktansvärd ångest då de inte skulle julhetsa tillsammans.
"Jag är på! Någon? Nähäpp..." Jag hade fått sitta ensam i en kur och få mjölksyra i min isklump till hand.

På tal om snusk.
En god vän hörde av sig idag och ville få relationsråd.
Jag är faktiskt den man ska vända sig till gällande det. Jajjemen! Jag vet nämligen allt.
Allt som man inte ska göra alltså.
Jag är väl den människa som lyckats skrämma bort flest antal män under kortast möjliga tid.
Så; jag finns där för dig, när som.

Peace out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0