Juletider ger inget annat än hets och stress

För bövelen!
Igår kom jag på att alla julklappar ska vara köpta inom tio dagar. Jag har hela tiden fnyst åt allt julpynt och julshopping - det är ju bara höst!!! Ja, jag har väl varit naiv och levt i min egna lilla bubbla. Men ändå!
Idag blev det mass-sms till familjen. Som svar får jag tändare och äggkopp. Inget man riktigt kan leka med i tankarna; förutom en snopptändare och en vaginaäggkopp. Nä vettefan. Så bra fantasi har jag. Min julklapps-stund på stan slutade alltså med att jag köpt ett gäng trosor och smycken till mig själv tills jag inte hade pengar kvar på kortet. "Attans, jaja då får jag väl åka hem och gotta mig med mina nya fynd."
Så jäkla gottigt blev det inte. Skrev upp alla namn som jag ska köpa till på en lapp. Det gick inte att fylla i en endaste liten klapp efter namnen.

Fan. Jävlar. Helvete.
Vänta er inget mer än en fem gammal "Se&Hör" eller ett par ingångna flipflop från mig.

Tataa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0