Me, myself and I. It's all I got.

Najj för bövelen! Har ju mer än så för fan. Jag har ju familj, vänner, djur och musik som älskar mig.
Men tänk, med risk för att låta som ett geni, utan mig hade jag inte vart ett piss. Jag är fruktansvärt charmig, snygg och obehaglig. Någon som alla vill ha och va men ingen vågar ta eller va. Jag lovar iallafall att ställa upp för mig själv, ska alltid vara sån här. Vardagen blir liksom lite mer spännande då, vet ju aldrig vad som kommer ur munnen min.
Har även bestämt mig för att jag varje dag (jo, ni hörde rätt) skall lägga ut bra musik. Det är ju ändå det jag är förbaskat bra på liksom.
Idag blir det en gammal goding från du-rör (även känt som youtube). Gillar videon och titeln är ju inte fy skam heller.
Så se till att hänga här nu för bövelen, här kommer musiken flöda som aldrig förr. Nästa gång jag kommer orka skriva ordentligt så kommer jag skriva om mina drömmän och varför jag skall försöka ge upp drömmen om en drömman.
Puss och snusk
Me, myself and I.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0