Orken är inte ständigt emot mig.

Igår och idag orkade jag mer än på länge.
Efter att ha förberett mer eller mindre en hel helg i stallet så åkte jag och pussade på Anton - den lille människan som ger för mycket kärlek än en vuxen människa klarar av.
Efter det snackade jag med min blivande "storebror", han ska iallafall skydda mig som sin lillasyster och det mina vänner känns inte fy skam! Sen for mamma, pappa, hund och jag upp till vår "anläggning" i Köpmannebro, Dalsland. Sen var det inte mycket kvar av mig, somnade som en stock i den 90-säng jag delade med Simon.
Idag vaknade jag utvilad, kanske första gången på länge. Vi åkte till Mellerud centrum och "gjorde byn" där jag shoppade skvallertidningar, snus och en kofta för 13:- på loppis. Efter det tvingade jag med mor och far till "Bloms" - älskar detta mini-Ullared fast utan folk och med märkeskläder.
Sen sov jag middag, ganska länge i min 90-säng som jag delade med Simon. Förstås.
Efter det målade jag lister och lyssnade på Ricky Gervais-show. Ingen bra kombination då det var svårt att göra pill-jobb skrattande. Rekommenderar att måla större ytor om man ska lyssna på det, alternativt inte måla eller om man tvunget måste måla inte lyssna på det.
Det är väl typ min dag och det finaste av allt som jag knappt vågar säga är; jag mår hyffsat bra!
Nedan en bild på min dyra kofta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0