Hur män kan påverka mig positivt.

Med min tillfälliga vardag blir jag upplyft över de märkligaste, mest lustiga samt petitessliknande händelser.
Dagens höjdpunkt för mig igår var min nya granne.
Förmodligen en granne som är yngre än mig och som har ett stadigt förhållande. Men! inte brydde sig mitt psyke om det inte. Istället välkomnade jag honom varmt inför hans far och stod lite för länge och pratade (kan jämföras med när man ger/får en liiite för lång kram där den andre lugnt med bestämt börjar lossa den kramande individen).
När jag kom upp till min lägenhet började jag städa, frenetiskt. Ringde Anna och pratade kvickt och i falsett. Städade, gnuggade och log.
Det var väl egentligen det hela och det räckte, närmare någon snygg kille vill jag inte komma för tillfället. Istället får grannen, liksom alla andra killar som vill åt mig (såååå många) jobba på det som fan. De ska minsann inte tro att de kan påverka mig positivt eller få mig att prata i falsett efter ett möte med dem.
Det finns flera sätt att närma sig en granne. Ett förslag är det gamla vanliga; låna mjölk eller socker. Ett annat sätt är att lämna ett kontrakt i hans brevinkast där det står tydligt att den nyinflyttade är skyldig att presentera sig inför sina grannar. Naken. Med start på grannen som bor snett över/under sig.
Blir ganska fascinierad av mig själv; knappa 25 år och redan en snusktant. Bring it on you NILF (Neighbors I'd Like to Fuck)!
Boomshakalakk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0