Semester - när psyket får jobba.

Längesedan jag skrev nu. Semester och det i Kroatien. Lugnt, långt bort från all vardaglig stress och en möjlighet att kunna glömma allt jobbigt samt reda ut en del tankar. Istället känns det som ett återfall och mina hjärnspöken gör sig påminda, förmodligen för att jag under min vardag kan uppehålla dem med annat. Jag måste skriva av mig nu, få ner allt i ord så att jag förstår att mina tankar och funderingar inte är så stora och dramatiska som mitt huvud enkelt får mig att tro. I min vardag är jag säker, snygg och oåtkomlig för den som vill ha sig en smakbit. Där väljer jag ut de jag bryr mig om noggrant och ingen eller inget kan ändra på mina känslor. Här blir jag istället osäker på mig själv och min "verklighet" där hemma. Tar nu mig själv i kragen, litar på mina ord och att jag istället ska vara nöjd att jag är jag och att jag har de vänner jag har samt att de har mig. Taximycket Friday Pork!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0