På rygg

Här ligger vi, Simon och jag, på rygg i varsitt hörn av soffan. Tro inte att jag har någon stor soffa. Allt jag har och äger är ganska litet, t.ex. lägenhet, bil, humor, bröst, häst, lampa över diskbänk, fritid, badrum, trosor, ekonomi, humor, hjärna, positivitet etc.
Herre-min-je vad den listan kan göras lång. Fortsättning följer om så önskas.

Men jag har ju iallfall en stor hund, säng och vänskapskrets. Det sistnämnda är ju jävligt viktigt. Annars kanske jag inte alls skulle ligga här på rygg och flina åt "My life in film", utan istället ligga på mage under sängen och hoppas på att gå i ide inte bara funkar för björnar.

Jag måste ändå påstå att jag mår helt okej. Visst, jag är en bitterfitta större delen av dagen samt försöker undgå direkt eller digital social kontakt.
Men jag lever, går ner i vikt och snusar - vem är jag som skulle komma och klaga på något?!

Pfft.
Skärp mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0