Stilrena veckan

Agerat pappa under helgen, kan inte påstå att jag har varit särskilt bra då jag är van vid på tok mycket mer sömn än vad spädbarnsföräldrar är vana vid. Men mysigt är väl det minsta jag kan säga att det var, bli väckt av en leende syster och en systerson med ett ännu större leende -  förmodligen pga. mitt morgonutseende, ja.

Idag har jag gjort en evighetssysselsättning. Borstat mitt hår! Jag känner inte att jag kan skicka ett tredje sms till min frisör och där lägga till att mitt hår är en stor tova, utöver slitet hår och lång lugg. Borsta håret tror jag faktiskt från början är en söndagssyssla, då ska man ha tid till sånt trams liksom.
  • Eftersom kommande vecka är min stiliga vecka så skall håret mitt borstas minst en gång om dagen, det ni!
  • Vaxa benen finns också med på veckans stiliga lista - ja, t.o.m listan är stilig.
  • Noppra ögonbrynen. Eller åtminstone ha nopprade ögonbryn tills på fredag.
  • Fotbad och måla tånaglarna.
  • Inte dra bort fler nagelband från mina fingrar, kommer dock bli svårt med tanke på hur veckan ser ut men ska försöka. Om jag drar bort ett nytt nagelband så kommer jag straffa mig själv med att hälla Aceton i såren. Bam!
  • Så ska jag gå i högklackat hela veckan också. Kapow!
Vad gör man inte för att ställa upp för ens frisör i en tråkig stad liksom?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0