Ensamvarg och svåråtkomlig

Är det mitt nya jag? Kanske det kanske. Men än så länge gillar jag det änna!

Har äntligen funnit ro att kunna vara ensam en helg (dock ej utan Simon). Har på något sätt accepterat läget och ska nu ta mig i kragen - på riktigt. Vanor ska skapas och utföras inom mat, sömn och alkohol. Med detta menar jag att jag ska börja äta, sova och inte dricka alkohol; är inte mycket svårare än så faktiskt. Med detta menar jag följande:
Mat ska ju helst ätas några gånger om dagen och filmjölk ska inte räknas som middag.
Sova ska utföras, utan onödig stress och gärna mer än fyra timmar per dygn.
Alkohol ska jag avstå i ett år, min kropp skall bli kry och hel.

Jag ska dock förbättra mitt ego, kan ju bjuda in en vän eller två på mina filmkvällar. Ska även börja svara när det ringer, när jag får sms och på mail.

Jaja, man kan inte vara bäst på allt... Men!
Jag är för jävla bra!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Du är grym!!! =) Kram på dig

2010-09-08 @ 08:45:17
URL: http://havshorisont.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0