Sommarflirten

Åååå den så längtade sommarflirten.
Det är verkligen något speciellt med dessa "sommar-killar", som Mia&Klara så fint kallar dem.
Dock verkar min chans att få en sommarflirt redan vara förbi. Jo, jag märkte killarna men kunde inte riktigt med att nappa på dem.
GothiaCup är över.
Jo det är sant, de enda som raggat på mig denna sommar är fotbollsbarn och det kändes inte alls kul, bara obehagligt. Visslade efter mig, pratade med mig på spanska/tyska/ryska etc etc. Hur gamla är de egentligen? Maximum 15 bast skulle jag gissa. Nej, så lågt sjunker jag faktiskt inte.
Jahopp. Då var det väl bara till att vänta tills nästa sommar då skulle jag gissa. Yey. Kul...

Eller så är det så att jag kommer hitta mannen i mitt liv på Norbergfestivalen, som jag sagt så länge nu. Nej, jag känner ingen prestationsångest att jag måste hitta "honom". Om jag inte hittar mannen i mitt liv, så kanske jag hittar mannen i mitt liv för ett par dagar. Det ni!
Jaja, kalla mig billig. Men det är ju faktiskt sommar, jag är ung och jag gillar männen. Bam!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0