Konsten att vara sjuk

Det är inte lätt! Inte alls.

Men jag har skött mig ganska bra idag ändå, jag som inte kan sitta still en sekund även om jag har migrän, världens bakfylla eller blivit rådumpad. Jo, jag sitter/ligger ganska still då. Men inte så länge.

Idag har jag:
  • Sovit ut
  • Köpt frukost till en hel armé
  • Sett Hard Candy
  • Orienterat kollegor på min avdelning
  • Gått långpromenad med Simon
  • Sett Tretton
  • Ätit frukost, igen.
  • Sett Wolverine
  • Skickat onödiga sms
  • Snusat upp en halv dosa
  • Öppnat en flaska rött
  • Sett 500 Days Of Summer
  • Tagit bort nagelband samt övrigt skinn runt tumnaglarna.
  • Ätit ännu mer frukost
  • Sett X-Men
Nu ska jag; fortsätta se på film, dricka vin, snusa och njuta av att jag har världens bästa hund hos mig.

Sjuk - I like it!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Krya på dig Frida! =) Kram

2010-08-09 @ 23:02:42
URL: http://havshorisont.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0