"Vad fint du gapar!"

Efter att inte kunnat öppna munnen på en vecka så ser man ens vänner med andra ögon; de kan gapa så stort och det ser så härligt och fint ut!
Jag kan verkligen komma på mig själv sitta och glo, speciellt på jobbet vid frukosten, när det är någon som; sluter ögonen, gapar riktigt stort (med god marginal från smörgåsen), biter och tuggar med öppen mun med stora långa tuggor. Fantastiskt!!!
För er som undrar vad fasiken jag jiddrar om så är det så att min käke har låst sig och förra måndagen kunde jag bara öppna munnen 1cm, kunde öppna någon millimeter mer för varje dag men kan fortfarande inte öppna fullt. Gör väldigt ont att försöka gapa stort, att äta och att borsta tänderna.
Väldigt bra bantningsmetod, men jag luktade ju inte mumma i munnen de första dagarna då jag bara kunde borsta "framsidan" av tänderna... Bättre nu dock! Ska inte få mig att låta sämre än jag är juuu.
Jag råkar då ut för de märkligaste sakerna...

Tack mamma för att jag fick ärva migrän och en kass käke från dig.


    <---- Mitt mål!


















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0