Navelfobi!

Det är vad jag lever med...
Det är dels utseendet men också känslan när någon petar mig i naveln, det strålar liksom ut som smärta blandat med elektricitet i hela kroppen från just naveln. Usch!
Utåtstående navlar klarar jag verkligen inte av. Inget personligt! Men jag behöver bara inte titta på dem...
En idé att bli av med min navelfobi kan ju vara att börja se naveln med andra ögon. Som detta exempel:


Detta tåls ju helt klart att tänkas på. Får se var det leder!



Från kattrumpor till en mycket god vän, som jag förstås låtsas som hon inte har någon navel, så måste jag ju tacka fina Caroline för den snygga designen på min bloggsida! TACK!!!

Kommentarer
Postat av: Caroline

Ååh! Tänk om det hade varit jag som fixade den här fina bloggen, det var inte länge det där inlägget var aktuellt... Supertjusigt. :)

2008-10-27 @ 19:39:29
URL: http://carolineallansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0